Flytthjälp och filmfestival

Nu är det helg, och gissa vart jag sitter då?
Jo, hemma hos Oggy såklart :P
Dagen har spenderats med att hjälpa Kajsa att flytta och att se på Gästrike Filmfestival.

Jag och Oggy vaknade vid halv 11 tiden och då klädde vi på oss och drog hem te Kajsas nya lägenhet, som hon flyttade in i igår. Där flyttade vi lådor från bilarna som kom och upp till lägenheten på 3dje våningen. Allt för jobbigt var det inte direkt då vi var ganska många (typ 13 pers tror jag vi räknade till och sen var vi fler sen), så vi hade mest skoj. Det bjöds på kakor också som tack för hjälpen.

Efter det så drog jag med Manne till filmfestivalen. Han hade redan vart där i några timmar och sett etapp 1 med filmer, och nu hängde jag med han för att se etapp 2 med filmer.
Det var ett par konstiga filmer jag inte fattade och inte gillade, och det var många bra. Jag missade ju de flesta filmerna för de var i etapp 1, men jag såg några bra också :)
Roligast var ju ändå "Hos to stop a man!", en film där Gud försöker förhidnra en kille från att ta självmord. Det var en komedifilm och den var otroligt snyggt och bra gjord!

Nu sitter jag hemma hos Oggy som sagt.
Har nyss ätit makaroner och qournfärssås som Oggy tillagade och nu kollar jag Tribalwars och forumet.
Oggy lät mig inte plocka undan tallrikarna och det så jag gick och satt mig här xP
Men nu ska jag gå igen, och slå lite på honom eller nått.

Kommentarer
Postat av: Mr love

Som tack för att du slipper städa slår du honom?

Keep up the good work! :p

2008-09-27 @ 22:13:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0