Teamet på forumet <3

Jag tycker internet är jobbigt..
Missförstå mig rätt nu och läs vidare innan du suckar och inte kan förstå varför jag tycker internet är jobbigt.

Här på internet har jag hittat massa saker som är roligt, såsom att skriva blogg, spela travian, bilddagboken och såklart mitt älskade forum: Forum.Travian.Se

Men problemet med internet är att man faktiskt kommer i kontakt med folk som man annars inte hade kommit i kontakt med. I sig är det inget negativt, men tanken på att man känner otroligt underbara människor typ nere i Skåne som man aldrig (antagligen) kommer få träffa känns skit. Ibland känns det då som om man hellre inte skulle vilja ha lärt känna dom.

Detta inlägg kommer handla om teamet på forum.travian.se. Alltså moderatorer och admins m.m.
Jag har lärt känna dessa personer smått och gott sedan i Juli 2007 (vissa senare såklart) och jag har skojat och bråkat och haft god kontakt med dom sen dess.
Jag längtar tills vi ska ha en teamträff så att jag kan träffa allihopa.

Jag vill träffa FrozenFear. Självklart är det ju så att jag vill träffa min kollega. Här driver han och jag ett helt forum tillsammans, och så har jag inte ens träffat snubben. Frozen känns som min bästa vän ibland, då han och jag pratar och skojar ofta. Ibland känns han som en storebror eftersom han ofta ger mig goda råd. Även om vi nu båda är admins på forumet, känns det fortfarande som om han är min chef. Jag vill alltid dubbelkolla allt med han, då jag vet att han har koll på det mesta.

Jag vill träffa Jigain också. Innan jag blev admin så var det han som var det. Nu har han gått ner i tid lite och blivit (frivilligt!) supermod istället. Men jag har alltid sett Jigain som lite av en morbror, en som är äldre än mig och har koll på det mesta, men tycker inte att ungdomar är jobbiga och nedvärderar en inte. Även om jag inte var hans förstahands val tilll att bli admin så känner jag att han stöttar mig ändå.

Jag vill träffa Rob. Rob känns som min lillebror. Han har en tendens att vara lite småsurig ibland och lite grinig, men jag tycker bara han på nått sätt verkar söt då (även om jag inte sett han förutom på bild). Men trots det kommer vi bra överens, har liknande musiksmak och så. Jag skulle vilja ha kuddkrig med honom så jag kan slå lite snällt på honom och se om han blir sur ^^,

Jag vill träffa Brali. Brali är yngre än mig har jag för mig, men känns ändå äldre. Han är otroligt mogen, otroligt snäll och har humor som bara den. Jag minns fortfarande en kväll på IRC då vi skojade och hade oss med /me funktionen hur länge som helst (och då rob var lite småsur :P).

Hela teamet vill jag träffa såklart, inte bara de jag nämnt ovan. Vi har lärt känna varandra, lärt oss gilla varandra och nu känns vi nästan som en enda stor familj.
Så har vi ju såklart Amaris i spetsen som en liten hönsmamma, som har koll på oss allihopa men ändå litar fullständigt på oss.

Teamet på forum.travian.se är det bästa i världen, sådeså! :D

Kommentarer
Postat av: Mr love

Jag blir inte ens omnämnd!!!

Bara för det så skriver jag till det i din blogg. (A)



Klipper in

Sen vill jag även träffa Mr love för han är så bäst. (Eh... (A)) Sen är han min inofficiella stalker. Så han skulle följa med ändå. :p



Så, det var ju inte så svårt att skriva om mig. :)

//Mr love

2008-09-16 @ 07:20:16
Postat av: Real Madness

Jasså?! Har Jigain blivit supermod? Märkte inte det.

2008-09-17 @ 15:24:12
Postat av: Lijo1126

Jigain har varit Supermod innan du var kläckt:P

Nä, Men hon har varit supermod länge. A-G Mig då? Denna lilla skit ungen:P

2008-09-18 @ 14:51:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0