Till galenskaper

galenskaper, jag skulle uppskatta om du slutade använda min blogg som nått klotterplank..
Läs igenom mitt svar igen så ser du att jag inte skrev att du saknade intelektuellt värde för jag hade bra betyg.
Jag sa att du isf saknade intelektuellt värde för att du tyckte att andra saknade det endast för de använda smileys.
Skaffa en bättre och gladare attityd och gnäll inte så mycket tycker jag.
Tycker du inte om att se smileysar, sluta då läs min blogg.

Det här är min blogg och jag skriver det som faller mig in, utan att försöka locka så många läsare som möjligt.
Jag skriver enbart för att det är kul, och inte för att tillfredsställa andra.

Puss på dig<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Gör om, gör rätt, AlternativeGirl! Självklart så borde ett sånt där inlägg vara fullproppat med smileys. Två i varje mening minst, helst fler.



Vi vill ju inte göra Galenskaper besviken.



:):):):):P:P:P

2008-09-04 @ 15:49:20
Postat av: Nonian

Självklart så var ovanstående inlägg skrivet av mig, inte någon anonym jävel.

2008-09-04 @ 15:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0