Shaky Shivering

Jag sitter här och skakar som en jäkla galning:P
Varför?
Jo för jag nyss ringde ett samtal till en främmande person xP

Jag är nå så grymt telefonrädd. Jag vet inte varför. Jag bara hatar att ringa till folk. Till mina vänner går det väl bra, sådana som jag känner bra. Typ Oggy och Kajsa, men de ringer jag bara till i nödfall, om jag verkligen måste. Och inte hem till dom.
För även om jag känner deras föräldrar väldigt bra, så känns det bara skit att ringa till en hemtelefon när jag inte vet vem som svarar.

Och nu var det så att jag på väg till bussen igår hittade massor med kort på backen vid bussarna. Det var busskort, bibliotekskort och sånt där.
Jag visste inte om någon tappat dom eller så, men bestämde mig för att ta reda på dom. Vore oschysst om någon snodde dom för sig själv liksom.
Så imorse så kollade jag upp namnet på eniro och hittade ett telefonnummer.
Så då var jag ju bara tvungen att ringa.. -.-

Fick iaf tag på henne, och lyckades få fram ljud med ^^,
Så ikväll när jag åker in te stan kommer hon att få tillbaka sina kort.

Nu var det 10 minuter sen jag ringde, och jag har hunnit skriva allt ovan, men ändå skakar jag som fan xP
Jag är så jävla telefonrädd att det inte är sant!
Och nu börjar jag till och med svära, något jag annars aldrig brukar göra vid datorn faktiskt:P

Ikväll ska jag iväg på mediafest på Sörby nånstans. Det ska bli mycket trevlans :)
Lite tjejpoäng till mig faktiskt, för jag sitter och funderar på vad jag ska ha på mig. Och inte bara vilka strumpor och skor jag ska välja (det enda jag annars brukar bry mig om) xP.
Funderar om jag ska ha skjortan och slipsen som igår, om jag ska ha Svensk Pop t-shirten eller helt enkelt nån svart t-shirt.
Lutar mot skjortan ändå, dels för att den är snygg och dels för att annars blir min hals så naken då jag inte har någon palestinasjal just nu.

Nu ska jag gå ner och äta lite innan jag drar te APUn. Slutar vid 5tiden så då ska jag hem och fixa mig i ordning (dvs hämta väskan xP) och sen drar jag med bussen te stan. Träffar tjejen med korten och så Saga då ^^,
Sen drar vi på fest :)
Är ledig imon också, för de som undrade varför jag festar på en tisdag ^^

Har suttit och lyssnat på Beatles i över 2 och en halv timme nu :D
Mest Revolver men även White Album. Dom är underbara, som alltid:D <3

Kommentarer
Postat av: Lollo

åh vad bra gjort av dig! att du vågade fast du inte egentligen vågade.. <3 :) starkt gjort! bra att hon får tillbaka korten! duktig Yozzan :D

ses ikväll! <3

2008-09-23 @ 14:42:49
URL: http://www.bilddagboken.se
Postat av: Mr love

Hur orkar man lyssna på Beatles så länge!?!

Liksom.. Du har väll hört alla låtar?

http://www.youtube.com/watch?v=Y9aHJy5ONXo&feature=related

Där har du en vettig låt. :)

2008-09-23 @ 20:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0