Revolver <3

Sitter hemma hos Oggy och lyssnar på Beatles - Revolver, again <3
Matteprovet jag hade idag gick jävligt fail, as expected :P Men G borde det bli med lite restuppgifter ^^
Historian var sådär lagom seg som vanligt, men jag spenderade den med att mobba Helena, dricka cola och äta chips :D
Dessutom fick vi sluta en timme tidigare för läraren sa att vi inte skulle orka med varandra en timme till ^^,

Så var i skolan från 12.25 till 17.00 (Från 16.00 till 17.00 satt jag vid datorn och gjorden en playlist på Youtube med Revolver xP) och sen drog jag och Oggy hem te han.
Vi har inte gjort så mycket, och vi gör inte så mycket, men vi lyssnar på Beatles iaf :D <3
Och slåss 8)

Och jag har "Hon är så söt" med Bo Kaspers Orkester på hjärnan, lite irriterande då jag bara kan första raden x)

Kommentarer
Postat av: Superman

sjunger jätte falskt Hon är så söt när hon vaknar

När hon sträcker ut sig som en katt

Och säger att hon nu saknar

Det som hon drömt inatt

2008-09-25 @ 21:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0