Mr Looooooooove!?

Mr Love, jag tycker du är en dålig stalker ^^
Hur ska jag kunna cykla 2 mil till skolan? Jag skulle dö efter vägen. Plus att jag inte äger en cykel ens ^^,

Men nu eftersom du ska föreställa min stalker, så ska jag göra en kooolisch grej som alla andra bloggar gör.
NI ställer frågor, JAG svarar.
Imon kväll så lovar jag att svara på exakt ALLA frågor som kommit in. (Kommentera detta inlägg med frågorna)
Sprid ut detta till alla så blir det många frågor. (Mr Love här har du en chans att tvinga alvedon och alla på forumet att fråga xP)

Regler:
1. Endast 10 frågor per person.
2. Jag är snygg.
3. Regler är onödigt.

Eftersom inlägget innehåller Mr Loves namn så mycket så tillägnar jag detta till han.
Nu kan du må bra i magen.

Jag känner mig flumm. Hejdå ^^,

Kommentarer
Postat av: Alvedon

Hmms... Ska komma på frågor nu =) Återkommer strax (med andra ord imorron xD) med frågorna:D

2008-09-01 @ 19:43:39
URL: http://alvedon.webblogg.se/
Postat av: Mr love

Yo!

Här kommer ett inlägg som jag gillar. :)

Här kommer det att komma frågor. (A)

Btw, Hur vet du att jag har Alvedons nummer? :o

Och jag startar en tråd på forumet. :)

När ett inlägg som är tillägnat mig kommer det att hända saker. :)

Och jag är visst en bra stalker.

http://forum.travian.se/showthread.php?t=25599&page=7

MVH Mr love

2008-09-01 @ 19:45:29
Postat av: Edde

Vem tror du är snyggast av:

Mr Love

Alvedon

Edde

Almar

2008-09-02 @ 08:16:44
Postat av: eErike

Wihi!



1. Vart bor du (nej jag har absolut inte läst din blogg, jag hatar bloggar-.-)



2. "2. Jag är snygg.", på vilket sätt?

2008-09-02 @ 15:21:38
Postat av: Nonian

Hur bäst är Nonian, på en skala?

2008-09-02 @ 17:16:54
Postat av: Edde

Om jag säger: GRÖNT, vad tänker du då på?

2008-09-02 @ 18:43:15
Postat av: Alvedon

Hur länge har du varit moderator respektive supermoderator?

2008-09-02 @ 19:49:18
URL: http://alvedon.webblogg.se/
Postat av: Alvedon

Och när svarar du!? BTW! Du är härmed förbjuden att skriva ett inlägg från och med ikväll kl 23 till fredag kl 15.30 ;9 Gör du det så... Så... Något xD

2008-09-02 @ 20:40:24
URL: http://alvedon.webblogg.se/
Postat av: Lijo1126

Favorit TV-spel



Favorit Glass



Favorit Mat



Favorit Dricka



Favorit hemsida

2008-09-02 @ 21:23:48
Postat av: Dazzla

1. Vilken energidryck gillar du mest? Minns att du har sagt att du samlar på energidrycker^^

2. Vilket band gillar du mest?

3. Vilket språk gillar du mest?

4. Hur många har du varit ihop med? xD

5. Vilka typer av spel gillar du?

6. Vad är din favorit mat?

7. Varför skriva regler när du ändå skrev "Regler är onödiga"?

8. Vilka är dina idoler?

9. Är du nöjd med din barndom?

10. Vilket är ditt favorit djur?

2008-09-02 @ 22:12:06
Postat av: Galenskaper

1. Varför överanvänder du smileys likt en retarderad snorunge som precis funnit internet och tänkt tanken "smileys, fakking cool grej asså"? Hur tänker man egentligen när man svartmålar sig själv som en idiot vars kommentarer är överflödiga och saknar all form av intellektuellt värde?



En kommentar likt "azzåw åfta jah e seriöös hela tiden bah på internet!!!" accepteras icke, fast i sig har jag redan dragit slutsatsen att min syn på ungdomar stämmer.



För att förenkla:

hahahha asså xP fan så dum brud du är xDDD som om någon tar dig på allvar nu ;D hahahahaha värsta fjoppen xPPPPPPPPpp

2008-09-02 @ 22:26:36
Postat av: Mr love

Galenskaper:

Det är hennes blogg. Då får hon skriva vad hon vill. Om hon vill ha så många smilisar så får hon ju det. Du måste ju inte läsa. ;)

För övrigt så tycker inte jag att det är många smilisar. ;)

//Mr love

2008-09-03 @ 06:52:17
Postat av: Mr love

Lägger väll in de jag kommer på nu.

För jag ska iväg igen. -.-

Här är de:



Köpte du en anti FRA tröja från bestwear?



Vilken är din favortifärg. (Jag gissar svart men har inte fått det bekräftat. :p)



Skulle du våga skriva på din signatur på forumet att du spelar Tribalwars?



Vad vill du jobba med när du gått ut mediaprogrammet?



VAr du med och spelade x5 servern som bara var till för travian-crewn?

I så fall. Var den rolig?



Tycker Oggy det är ok att du kallar honom tjock? (Om inte så blir det bara roligare. :D)



Favoritprogramm?

2008-09-03 @ 07:10:44
Postat av: Lijo1126

A-G När svarar du då? Vill veta om du spelar Tribalwars eller inte

2008-09-03 @ 15:13:32
Postat av: Galenskaper

Mr.Love; Var frågan riktad till dig? Har den omtalade ingen egen röst att göra sig hörd vid?



Likt forumet så överanvänds dessa förbannade jävla smileys, vilket är bara något förbannat fånigt som snorungar tycks älska. Att du sedan gör reklam på forumet om denna förbannade blogg så tvingas jag snubbla över länken vare sig jag vill eller inte.



Sedan så är det självfallet att just du inte tycker det är för mycket smileysar. Som jag sa i föregående kommentar: Smileys överanvänds bara av snorungar.

2008-09-03 @ 15:27:10
Postat av: Dazzla

Galenskaper: Dom använder smilys för att liva upp forum så det inte ser så tråkigt ut med bara text. ;)

Och som Mr love sa: "Det är hennes blogg. Då får hon skriva vad hon vill. Om hon vill ha så många smilisar så får hon ju det. Du måste ju inte läsa." Helt rätt.^^

2008-09-03 @ 17:38:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0