Ledig och i skolan -.-

Nu sitter jag i skolan och gör absolut ingenting.
Klev upp klockan 08.20 för att komma hit till 09.00 för att veta att svenskan är inställd. Och jag har ingen lektion efter det, alltså är jag ledig. Yeahj! Or not -.-

Så nu ska jag snart ta bussen hem och göra absolut ingenting tills jag ska in te stan igen till 2 när folk slutar...

Men jag har inget intressant att skriva, jag skriver bara för massa tjockisar tjatar x)
Saga, Lollo, Mr Love och Alvedon, här har ni ett inlägg! ^^,

Och så en bild på mig bara för att fylla ut lite och för att jag är snygg ^^,
ME

Kommentarer
Postat av: Lollo

wiiiiiiie äntligen ett inlägg xD hahahah det var ju väldigt snällt av dig tycker jag :P men det måste varit segt i skolan idag, när du inte gjorde ngt haha ^^, snygg bild också ^^, <3

2008-09-01 @ 14:44:25
URL: http://www.bilddagboken.se
Postat av: Mr love

Yay!

Kräver ett inlägg imorgon också. :)



För övrigt tycker jag att du ska cykla till skolan. Det måste ju gå snabbare. ^^

//Mr love

2008-09-01 @ 15:37:34
Postat av: Alvedon

Whoooo! Ett inlägg :D Jag kräver också ett inlägg imorron... Men skriv inget onsdag till fredag förmiddag, för då e jag iväg å de blir så mycke å läsa x)

2008-09-01 @ 19:40:03
URL: http://alvedon.webblogg.se/
Postat av: Lijo1126

Kan det inte komma ett nu xD



Vaddå tjockisar tjatar inte vi forumiter va:p

2008-09-03 @ 15:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0