Förkyld -.-

Jag är förkyld. Jag är förkyld som bara den!
Det är redigt irriterande, men jag orkar inte klaga, så nu slutar jag med det, för stunden xP

Jag sitter här vid datorn och kollar bilddagboken, skriver på forumet, spelar TribalWars, kollar folks bloggar och lyssnar på Disco Ensemble. Och så chattar jag på msn också. Jag har alltså fullt upp.
Men snart ska jag nog lämna datorn igen och krypa ner i min varma säng och tycka lite synd om mig själv. Och se på tv såklart.

Jag funderar på att dricka varm choklad, men jag tror inte jag orkar göra i ordning det :O
Så jag tar nog och äter en god glass om de finns kvar och dricker min cola ^^

Jag har inget direkt intressant att skriva, men jag skriver ändå, för jag tycker det är skoj ^^,

En bild på mig kan jag lägga ut, sen har jag inget mer att säga direkt  xP
123

Jo.. Jag saknar Oggy redan som fan! Har vart helt jävla underbar att bo med honom hela veckan. Fan att jag ska bli sjuk just nu! -.-

Kommentarer
Postat av: Mr love

Riktigt fin bild. :)

Särskilt mönstret där bak. Det passar in. :)

//Mr love

2008-09-04 @ 21:24:26
Postat av: Lijo1126

Denna bilden ahr du väl som avatar?

2008-09-06 @ 13:35:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0