Tribalwars - Server2 - AlternativeGirl

27/10 - 208.842 poäng och rank 755.
30/10 - 217.597 poäng och rank 740.
Tribalwars - Server 2 - AlternativeGirl.

Idag har jag vart hemma hos Annis tsm med Kajsa och pluggat matte. Eller ja, Annis lärde Kajsa typ grunderna och sen sov hon i en fåtölj. Medans jag och Annis pluggade vidare. Jag har typ hunnit med mer än halva planeringen, och ett G kommer jag då lätt få på provet nu :)
Vår mattelärare är så seg verkligen.. Jag fattar ingenting av det hon säger, och det gör ingen annan heller. Så nu har vi en lektion kvar (onsdag) och sen har vi prov på torsdag. Innan idag hade jag inte gjort ett enda tal i planeringen..

Sen så hade Annis småsyskon halloweenfest idag också, så jag och Kajsa har hjälpt till lite där. Skrämt ugnarna och ätit massa gotta ^^

Nu är jag hemma hos Oggy, och ska snart se på lite Buffy och Vampyrerna :)

Btw, tack Alex för att du spelar med mig på server 5, det är lite roligare så :)
Snart träffas vi också, och jag hoppas det blir riktigt trevligt, du är en schysst kille :)

Kommentarer
Postat av: Lollo

Bra där med planeringen ;) klart du kommer få G du är duktig i matte!! Go Yozzan! :D <3

2008-10-31 @ 11:36:47
URL: http://www.bilddagboken.se
Postat av: Carina

Heja Annis. Hon borde bli lärare. Kram Mamma

2008-10-31 @ 16:41:38
Postat av: Mr love

SVIKARE!!!!!!!!!!!

Host host

Travian instinkter. (A)



Fattar vad du menar med att forumet tar tid. Lycka till på provet. (Y)

//Mr love

2008-11-04 @ 20:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0