Today-

Mamma ringde mig nyss. Tydligen tycker hon att jag borde komma hem lite då och då.
Pff, jag var ju hem nyss typ. Eller ja, i torsdags. Men ändå ;)

Oggy försov sig imorse, för han var lat och klev inte upp på en gång. Men jag började en halvtimme senare, så jag kom i god tid ^^,
Sen hade vi ingen svenska heller, så jag kom snarare i mycket god tid.

På grafen så såg jag på två avsnitt Buffy (kollade på svenskan också iofs), och pysslade med Illustrator. Ska måla mig är det tänkt ^^,

Sen drog jag och Jacobi te stan för att träffa Oggy. Där drog vi och köpte kanellängd på Konsum, och sen drog vi till Musikbörsen där Jacco satt och lirade ett tag och sedan drog han hem.
Eftersom vädret inte var det roligaste, så drog jag och Oggy också hem. Där blev det till att sitta vid datorn, läsa, se på Buffy, kramas och läsa glass. Men inte riktigt allt samtidigt ^^

Nu ska jag slå lite på Oggy för att se vad han vill göra, och kanske ska jag käka något. We vill see ^^

Bytte lite design igen bara för att också.
Ska leka lite med bilder och html på onsdag, så då blir det snyggare.

Kommentarer
Postat av: Mr love

Byt inte design!!!

Jag gillar denna! den visar mitt namn perfekt! :D

2008-11-10 @ 20:19:57
Postat av: Pontus

Hej, jag har en tävling som skulle kunna passa dig :) Maila mig för mer info. Mvh Pontus

2008-11-13 @ 11:58:46
URL: http://vipbud.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0