Oggy <3

Inlägget nedan kommer vara rörigt, jobbigt att läsa och totalt onödigt.
Jag skrev det från hjärtat, men jag var trött. Det är helt enkelt sanningen, och inget annat.
Men det är helt enkelt för mig själv och ingen annan, så ni får överleva ^^

6 hela månader tillsammans, och fler ska det bli! <3


Du ställer alltid upp på mina töntiga idéer, allt för att jag ska slippa ha tråkigt och ligga och slå dig. Jag får platta ditt hår när jag så vill. Även fast jag smått misstänker att du tycker om det :P
Jag stödjer dig i vad du vill. Även om det är att gå hotelllinjen, estet eller spränga polishuset. Så länge du stannar med mig, så struntar jag i resten.
Du stödjer även mig i exakt vad jag vill. Även om det betyder att du har småtråkigt och ligger i sängen och skriver ost 420 ggr på din mobil, så får jag ändå sitta vid datorn och tribalwars och forumet och göra vad jag vill, så länge jag vill.
Blir jag surig och knäpp och måste ha cola, så tvekar du inte en sekund på att följa med mig och köpa hur tråkigt väder det än är, eller så lånar du ut pengar jämt jämt.
Du ser på Buffy med mig fast du inte ens gillar Buffy. Nog för att jag får tjata i hur många timmar som helst, men ändå.

Vi är med varandra nästintill varje dag, och inte ens för en sekund så tröttnar jag på dig. Vi sover med varandra så ofta vi kan, till och med på alla vardagar då vi börjar relativt likadant. Ändå så saknar jag ihjäl mig de dagar jag inte sover med dig.

Om jag skulle säga den aktivitet vi mest ägnar oss åt tillsammans, vet jag inte riktigt vad jag skulle säga. Eller jo förresten, "skrattar". Varje dag så skrattar vi tillsammans, över massa konstiga grejer.  Humorn är inte den normalaste, men för oss är den perfekt.

Vi hittar alltid nått att göra, även om det bara är att gå på stan och pröva konstiga kläder eller käka på Subway.
Nu mummlar jag egnetligen bara massa skit, men det jag egentligen bara vill säga är hur mycket du betyder för mig. Och att jag älskar dig. Mest av allt. Mer än nått annat.

Oscar Falk-Dahlin <3
Klas Quent <3
Pär Hammar <3
Ceasar <3
Erik, Göran, Lars eller vadfan du nu kallar dig, jag älskar dig vilket som <3

Kommentarer
Postat av: Mickan

Sv: jag vet inte. Skitkonstigt.. Men har du vart med på TV eller nåt? Bor du i Sthlm?

2008-11-17 @ 20:26:01
URL: http://wasbergs.blogg.se/
Postat av: Mr love

Grattis. :)

2008-11-19 @ 07:16:53
Postat av: Linda

Fin blogg du har!!

Mvh Linda

2008-11-19 @ 15:19:13
URL: http://lindaskriver.blogg.se/
Postat av: Lollo

åh vad fint du skrivit! :) grattis!

2008-11-20 @ 11:45:31
URL: http://www.bilddgaboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0