Mitt liv i musik..

Jag hade grymt tråkigt, och hittade denna på everpresentpast.blogg.se, så jag antog hennes utmaning.
Man ska alltså slumpa fram låtar på iTunes/Media Player/Winamp av alla låtar man har.
Och sen ska man utmana 3 stycken.

Hur känner du idag? Cut Up Angels - The Used
Hur ser dina vänner dig? You Like Me To Much - Beatles
Kommer du bli gift? My Name Is Jonas - Weezer
Vilken är den bästa låten? Kampsång - Knutna Nävar
Hur går historien om ditt liv? Detects On My Effection - Peter, Bjorn And John
Hurdan är din skola? Dont Worry, Be Happy - Bob Marley
Hur kan du komma vidare i livet? All Theese Things I Hate - Bullet For My Valentine
Vad är det bästa med dina vänner? Im Only Sleeping - Beatles
Hur kommer din kväll bli? Lady Madonna - Beatles
Vilken sång beskriver dig? Only In Dreams - Weezer
Beskriv dina far/morföräldrar? Haunt You Every Day - Weezer
Hur går det med ditt liv? Hate Every Beutifuk Day - Sugarcult
Vilken låt kommer spelas på din begravning? Pardon Me - Weezer
Hur ser världen dig? Böghockeyns Dag - Doktor Kosmos
Kommer du få ett lyckligt liv? Because - Beatles
Vad tycker dina vänner om dig egentligen? Chapagne Supernova - Oasis
Vad ska du göra med ditt liv? Cant Touch This - Family Guy
Kommer du få några barn? Tired Of Sex - Weezer

Jag utmanar: Alla som känner för det. Skriv gärna en kommentar här nedan så jag kan kolla in era resultat också :)

Kommentarer
Postat av: Marina

Det är alltid bra med listor när man har tråkigt ^_^

haha och jag ser att du har lite mer blandning än mig x)

Jag har hur mycket låtar somhelst ändå envisas den med att få fram massa beatles. Men det har inget mig emot ;]



2008-11-05 @ 09:55:31
URL: http://everpresentpast.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0