Helgen i korthet som fan :P

Fredag:
Var med Kajsa, Tobbe, Oggy och Gurra. Vi gjorde som vanligt ingenting, utan dampade mest. Men kul hade vi :)
Jag, Kajsa å Oggy åt pomfritt och qournfilé innan Tobbe å Gurra kom ^^

Lördag:
Är med Oggy hela dagen. Äter currygeggaris och qournfilé tillsammans och myser hela dagen innan vi vid 9 tiden drar till Grön Ungdomlokalen :) Där ligger jag i en soffa och sover med benen på Anna och huvudet emot Johannes ^^ Johannes allmänt deppar som vanligt och Tinos och Kajsa är kreativa :P Oggy är mest tjock, och Gurra likaså ^^
Sen drar jag och Ogyg hem te honom, och Kajsa och Gurra får inte följa med :P

Söndag:
Gör absolut ingenting, fast egentligen massor ^^
Sitter vid datorn först, och sen drar jag och Oggy hem te hans pappa för att hämta spanskagrejer. Där blir vi kvar ett tag för vi är barnvakt åt Felix, och jag gosar lite med Mimmi, den gosigaste katten ever :D
Sen drar vi te stan och hyr film, och sen drar vi tebaka te Oggys mamma. Där sitter jag vid datorn tills internet dör och så även jag.
Sen ser vi filmen och går och lägger oss.

Kort som fan, slarvigt som fan och jag bryr mig inte ett dugg ^^
Maciek har jag även smsat med som fan under helgen, och han är ju helt underbar :D

Sen sitter jag i ircen nu och dampar loss med alla travianer, underbara personer! ^^

Kommentarer
Postat av: Mr love

Du svär mycket. :O

//Mr love

2008-11-25 @ 16:24:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0