Chill Helg

"For all life longs for the last day"..
Hur fan ska jag tolka det då? Jag vill inte tolka det! Jag vill ha tvshack.net fast fungerande!
Jag vill se Buffy!!!

Om det är nån som vet nån sida på internet där man kan se Buffy (säsong 6 atm) online, och i helskärm så säg till!

I fredags så var jag med Oggy hela dagen.
Sov till typ 2, och gjorde egentligen inte allt för mycket.
Var hem till hans far på kvällen för att äta lite halloweenmiddag, det blev maskar och fingrar. De hade läskig musik också, som de hade i CDspelaren, men hunden blev så rädd att han attackerade CDspelaren då xD
Efter det drog vi hem till hans mor igen och tog det lugnt för resten av kvällen. Såg på Buffy och satt vid datorn.

I lördags så var jag med Oggy hela dagen igen.
Sov till typ 2 igen. Sen så drog vi ner på Galleri K för att prata lite med hans mamma och underhålla henne, och sen drog vi till typ Interpool och fotade en banderoll hans brorsa har gjort. Han är liksom grafisk designer, men bor nere i Göteborg. Så vi fick fota den där den hände "live" liksom åt honom.

Sen så efter att ha vart hem och vilat ett tag drog Oggy och åt med sin fars familj och jag drog hem och käkade pommfritt med min lillebror och satt vid datorn ett tag.
Sen så drog jag tillbaka in till stan, mötte upp Oggy och sen drog vi till Ung Vänster lokalen.
Där var Pontus, Björn och två tjejer jag inte vet vad de heter. Lite senare kom Tobbe också. Vi spelade TP (Trival Pursuit) och jag och Oggy vann :D Fast vi hoppade in senare än de andra. Vi är fan bäst ;)

Sen drog vi hem till Oggy igen och skulle se på Buffy. Men då hade sidan vi streamar ifrån slutat fungera.. Så vi letade lite på Google, men det slutade med att datorn startade om sig själv och sedan hade den 28 virus -.-
Och inte har Oggy nått virusprogram heller.. Så nu får han ta och ladda hem något. Folk tipsade om Nod32 så tror han ska testa det. Hoppas det fungerar, så han inte måste göra en systemåterställning eller nått, såsom vi fick göra (och det var inte skoj! -.-).
Aja, det slutade med att vi försökte fixa det hela natten, och sen läste vi ett tag innan vi gick och la oss.

Idag har Oggy vart och gymmat medans jag har vart hemma och datornördat. Har flummat på IRC med Rob, Brali m.fl och spelat The West och Tribalwars. Sen kom Oggy hit och sen dess har vi mest flummat runt.

Nu ska jag lägga över lite musik och ändra om på iTunes, och sedan ska jag ner och läsa lite :)

27/10 - 208.842 poäng och rank 755.
30/10 - 217.597 poäng och rank 740.
2/11 - 222.280 poäng och rank 735.
Tribalwars - Server 2 - AlternativeGirl.

Kommentarer
Postat av: Mr love

Googla Avast. HAr vunnit något pris för att vara bra gratis anti-virus. ;)

//Mr love

2008-11-04 @ 20:24:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0