-Jacobii

Idag började jag skolan klockan 12.25 som de flesta andra torsdagar.
Först hade vi matteprov, och det gick allmänt skit.. Som väntat.
Matteläraren är grymt kass på att förklara, och hon gör matte till en tråkig sak som man inte orkar med.
Nog för att jag aldrig diggat matte asmycket, men jag har ändå haft VG.
Nu vet jag inte ens om jag får G på provet, jag är grymt osäker! Och det brukar jag aldrig vara när det gäller om jag ska få G eller inte :S

Aja..
Efter matten så var jag med Jacobi mestadels. Kollade datorn först och gnällde på matteläraren och matte överhuvudtaget med de andra i klassen. Sen drog jag och Jacob till Konsum och köpte cola, för att stilla våra sinnen ^^ Vi ställde oss inte utanför och rökte en sisådär 6 cigg på raken för att lugna våra nerver dock, även om vi ville typ xD Utan vi köpte bara cola och gick tillbaka.

Sen så hade vi historia, och vi ska debbatera för amerikanska revolutionen. Så Helena satte mig på uppdrag att hitta negativa saker om indistriuella revolutionen och Jacob på att hitta negativa saker om franska revolutionen, så vi gick upp i bilioteket medans Helena satt kvar nere i klassrummet.
Det slutade med att jag och Jacob satt och diskuterade i typ 1 å en halvtimme...
Fast inte om revolutioner såklart xD
Utan vi snackade mest om Buffy, och vilka karaktärer och avsnitt som var bäst och så. Och nej, jag tjatade inte enbart om Spike. Inte enbart ;)
Sen snackade vi om massa annat också, och vi hade det ganska trevligt med vår cola som vi rebelliskt nog drack i bilioteket ^^

Sen drog jag hem och käkade uppvärmda makaroner ( -.- ) och sen blev det till Knoppen för att jobba. Jag sjöng mest singstar med ledarna, 2 tjejer och 1 kille och typ stod i kiosken.

Nu lyssnar jag på Brokencyde och ser på 8 simple rules (om vartannat) och snart ska jag ner och sova och förbereda mig mentalt för debatten imon. Dvs typ se på tv eller nått xD

Kommentarer
Postat av: Mickan

Men oj vad jag känner igen dej! :O Vad läskigt :P

2008-11-14 @ 22:59:28
URL: http://wasbergs.blogg.se/
Postat av: Me

Jag ilsknade inte till... du skrev att min kommentar inte lät smart så jag skrev samma tillbax.

Vad du inte verkar förstå är att man inte kan veta vilken kompetens en blivande presindent har innan han visat vad han går för, och d är just d som varit diskutionen med Obama då han har mindre erfarenhet än de flesta andra kandidater... Väldigt mycket mindre än McCain, men så är ju han väldigt gammal oxå. Är alltid samma när det gäller val, då ingen av kandidaterna varit president innan... Är OMÖJLIGT att veta hur Obama kommer bli. Vallöften är något som de OFTA bryter eller inte uppfyller...

Du är kanske bara lite för ung för att förstå vad jag menar, eller bara för dåligt insatt och svårt att förstår att det faktiskt spelar stor roll att han är just svart.

2008-11-15 @ 00:39:59
URL: http://modestiaaparte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0