Without you I wouldn´t survive..

Igår var jag grinig, och idag vet jag inte rikigt hur jag är..
Jag tror jag mår ganska bajs.. Och jag vet inte ens varför.. Jag bara gör det..
Aja, jag orkar inte typ skriva massa om det, eller nått annat direkt.

Nu vill jag bara sluta skolan, få träffa Oggy och sen typ dricka cola eller nått.
Nu har jag snart idrott och jag ska göra det bästa utav det. Jag ska springa runt i långkallingar med gympashortsen över, för det är för kallt med bara shorts. Och jag ska vara i Helenas lag och springa runt och skrämma Saga.
Sen ska någon låna mig 10 kr till en cola. Det har jag bestämt. Annars dör jag. Jag är fan beroende av cola..

Och jag gillar inte denna låt, men lyricsen är fina..
Oggy, du är mitt allt.. <3

Your strength is so hard to find,
I feel so much stronger now,
the feeling´s alright.
Your words make me whole again,
those eyes cannot ever lie,
you´re so divine
I´m not ever alone, you´re not ever alone

I´m head over heels goddess of mine,
your curls touching my face and now I can fly
You brought my life back,
The glory you found,I´m in deep debt, without you I wouldn´t survive
I´m not ever alone

Your smile is heavenly,
I don´t deserve all the love that you'r giving to me
Your touch makes it hard to breathe,
the shiver´s around me now, you´re so fine

I´m head over heels goddess of mine,
your curls touching my face and now I can fly
You brought my life back,
The glory you found, I´m in deep debt, without you I wouldn´t survive

The heart is pumping for my life, the mind is happy and I will love you to the day I die

I´m head over heels goddess of mine,
your curls touching my face and now I can fly
You brought my life back,
the glory you found, I´m in deep debt, without you I wouldn´t survive

I´m head over heels goddess of mine,
your curls touching my face and now I can fly
You brought my life back,
The glory you found, I´m in deep debt, without you I wouldn´t survive.


Kommentarer
Postat av: oggy

Du kan va! Jag älskar dig, när jag är med dig mår jag så underbart bra, och när jag inte är med dig tänker jag bara på dig och inget annat. Du är allt som existerar för mig just nu. <3

2008-05-22 @ 21:50:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0