Sjuk :/

Igår började dagen skit, för att bli hel trevlig frammåt eftermiddagen för att sluta i totalt jävla skit.. -.-'

Jag åkte in till stan och träffade Oggy och Tobbe. Vi gick ner till ån och satte oss och bara slappade och ahde trevligt :D
Sen drog vi till stan och gick runt lite. Satt vid fnasket. Träffade Sofie, Sandra, Anden, Jenny som nyss hade piercat läppen och deras kompis vad hon nu heter ^^,
Sen så drog Tobbe och Gustaf kom. Vi drog hem till Oggy för att passa Oggys lillebror. Fast det var massa folk därhemma så det behövdes inte xP
Vi satt vid datorn och kollade youtube typ. Och sen så satt vi på en gräsmatta ett tag.

Fast sen så började jag må illa. Var efter jag hade ätit pizzan. Men jag åt jättelite och Gurra å Oggy åt mer. Så jag fattar inte varför jag plötsligt började må illa. Iofs vet jag att när det är jättevarmt ute bör man inte äta pizza. Iaf inte sån med svamp och sånt på xP För det blir dåligt så lätt i värmen. Kanske har jag dåligt imunförsvar.

Iaf så åkte jag med 2an te SOS-kiosken sen och mådde sådär lite halvkass. Men trodde först bara att jag borde åka hem och äta nått så skulle det bli bättre. Sen så mådde jag iaf relativt ok när jag var på SOS-kiosken men direkt när jag klev på bussen kände jag att jag mådde skit. Så jag satte mig nästan längst bak (inte längst bak vid motorn som jag först tänkte för där var det jäätevarmt) och typ halvt låg ner och försökte undvika att ha magen spänd eller nått. Sen så somnade jag.
Sen vaknade jag vid köpis.. och då klev jag av bussen.. Fast det bara var typ 7 kilometer kvar hem te mig.. Så då satt jag där i skogen och mådde bra ... or not. Smsade lite med Saga, och sen bad jag min mor ringa mig. Självklart var min bror iväg och firade nån som fyllde år just denna dag, när han är hemma varje vardag annars så min morsa fick väga min styvfarsa som fick komma och hämta mig. Jag hade liksom inte lust att sitta i skogen och må skit tills nästa buss kom om en timme..
Sen så kom jag hem, och gick och la mig.. Och mådde fortsatt skit.

Men ja. Jag har inte spytt sen jag kom hem igår
Jag har iofs inte vågat äta nånting. Men jag har druckit ett glas juice och lite vatten på morgonen vid 7tiden och nu.
Jag ska fan till Stockholm imon! Så är det bara! För liksom, jag har iofs inte betalat. Men jag ska dit med Saga, och hon har betalat 500 spänn vafan.
Vi ska dit och träffa emosar på plattan (även Sofie å Sandra xP) och vi ska till Gröna Lund (får se, blir kanske så att jag inte åker karuseller då bara xP)  och vi ska gå i massa onödiga affärer! Sådeså. Jag tänker inte vara sjuk mer!
Plus att Saga ska sova här ikväll för att bussen går skittidigt imon bitti. Jag tänker vara frisk!
För på lördag ska vi ha filmkväll oxå, och då ska jag vara frisk! Det bestämmer jag!!!

Happ, nu la bilddagboken ner oxå.. "Bilddagboken är strax tillbaka...". Precis när jag höll på och skulle göra ett onödigt långt test som jag hittade på Elons bdb. Jag ska snart ner och se om jag kan sno pengar av mamma och köpa blåbärssoppa. Annars får jag ta ett päron och vänta tills hon kommer hem.

Jag saknar Oggy.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0