Redovisningsdag

Undrar om det ens är nån idé att jag skriver blogg nu.
Jag kommer bara driva er till vansinne med mitt lyckliga kärleksfulla tjat xP
Och som Nilima säger: "Det är ju inte du! Du ska hata världen och prata om krig och död!".

Men well, i detta inlägg ska jag försöka inte vara så kärlekskrank, men jag har inte direkt nått att klaga på heller.
Idag så har det vart redovisningsdag i skolan. Först var det NKredovisning, men det var jag inte med på. Jag såg till att göra klart filmen istället.
Och sen så var det själva filmredovisningen, som började klockan 9. Och nu är klockan snart 3, och vi är äntligen klar.
Det var bara sisådär lagom nervöst att stå där framme.. Eller ok, jävligt nervöst då. Faktiskt så tycker jag det.
Kändes som mitt hjärta skulle banka ut ur mitt bröst, nästan värre än när jag tänker på Oggy ^^(okey, inte kärlekskrank var de...:P). Och mina händer svettades ihjäl xP
Men annars så gick det faktiskt så rätt så bra, tror jag. Fick väl med det mesta, och jag hade inte direkt förväntat mig nått jättebra.. Filmen sög, men det fick duga liksom. Söta Adam och Söta Gurra var ju med, så det gör allt ^^,
Men ja, många av de andra var inte ens klar med sitt, och det förvånade mig lite.. Jag som har stressat ihjäl mig och orat mig för att jag ska bli mördad av lärarna om jag inte är klar. Och många av de andra hade bara en film, och inte så mycket mer. Så ja, jag hade faktiskt gjort ett riktigt bra jobb som nästan hade med allt :P

Btw, efter vi redovisat så städade vi Exposalen.. Och nu svider mina händer :O
Jag ska nog ner och tvätta dom extra noga med tvål.. :P

Nu orkar jag inte skriva mer, för jag ska ner på stan och se om det är folk där. Och för att jag verkligen inte orkar sitta på skolan mer nu, BAJS på den ^^, Sen så kommer Oggy :D
Det blir nog en helt ok dag idag :)

image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0