Mycket om lördags.. och annat.


Tänkte börja med att skriva typ:
"Jag vet att det var länge sedan jag skrev..." och så vidare. Men kom på att ingen vet om min blogg ännu så jag behöver inte skriva så xP
Jag äger ut er allt och alla ^^,

Ikväll blir det Helges för att se Vendetta med flera som spelar.
Och på fredag blir det Doktor Kosmos, något jag längtar som fan till :D

Lördags var en trevlig dag btw. Den började segt i boulongern vid grillplatsen men slutade fint iaf ^^,
Efter segheten vid grillplatsen kom Oggy och jag, han, Saga och Tobbe drog iväg ensamma och rökte vattenpipa.
Efter det bar det av till Sjömanskyrkan för Sagis och mig, och vi såg på Svensk Pop :D Inte hela bandet, men det var äg ändå  :D
Efter det drog vi tsm med Hannes och Emelie hem te Emelie och hade efterfest med PäronSplit (glassen ja) och klappade katter. Sen sov Saga hos mig ^^,

Hela förra veckan har vart relativt trevlig och bra faktiskt. Och jag skiter fullständigt i att jag ligger efter i skolan och sånt nu. Det löser sig ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0