Helgen vecka 19 har tagit slut..

Eftersom förra inlägget bara blev en låt som förmedlade mina känslor tänkte jag skriva lite längre nu.. Om jag orkar ^^

Denna helgen har varit en av de bästa, någonsin. Jag har inte vart så här glad på hur länge som helst.

Fredag - Vaknade upp bredvid sötaste Saga hemma hos Lollo där vi båda sov. Min säng gick sönder så jag hoppade över till Sagas säng och låg där och vaknade upp liksom. Mycket trevligt.
Sen var det en relativt kort och ok skoldag, och efter det var det hem för att hämta Doktor Kosmos biljett och sen tillbaka till stan. Där träffade jag söta Tobbe underbara Oggy ^^, <3.
Sen hängde vi utanför Spegeln hela dagen, och till slut kom Kajsa, och sen var det dags för Doktor Kosmos :D
Doktor Kosmos var väldigt bra, och även fast trummisen stukade foten allvarligt (de trodde nästan den var bruten) så fortsatte de hela spelningen ut.
Efter spelningen så hängde jag med Oggy på stan nån timme, där vi bara gick runt och pratade. Sen blev vi bortgifta av nån full tjej oxå, som tyckte jag borde satsa på honom för att han luktade gott x)

Lördag - Åker in till stan med Kajsa till 5 tiden. Där träffar vi Gurra, Oggy och Schröder, som vi förövrigt hängde med resten av dagen. Det var crusing så mycket folk var inne i stan, vi träffade några i kvarnparken och senare några på stan.
Vi bestämde oss för att crasha Tobbes klassfest, men Oggy hade bara bott i Sätra i 14 år så han hittade inte x) Vi satt oss i en random lekplats och rökte vattenpipa och umgicks i några timmar oxå :D Tobbe kom efter att ha vart på sin klassfest oxå. Som förövrigt bestod av 5 pers med en vattenpipa utan kol i x)
Efter det så åkte vi hem till Gurra och satte oss där. Gurra spelade gitarr och Kajsa å Schröder lyssnade, medans jag och Oggy åt mackor och satt i vardagsrummet och pratade. Det var mycket mysigt :)
Sen så kollade vi på V för Vendetta, vilket var en mycket bra film. Jag vet faktiskt inte varför jag inte sett den förut, men jag gillade den nått så grymt. Tyvärr var Oggy tvungen att gå mitt i filmen, bara sisådär 4 timmar efter han skulle vart hemma x)

Söndag - Jag och Kajsa är fortfarande kvar hemma hos Gurra till klockan 5. Mellan halv 5 och typ kvart i 5 så sov vi, och det var allt på hela natten ^^, Sen så klockan 5 så bestämmer vi oss att gå ut och promenera i det mysiga morgonvädret. På stan är det såklart väldigt stökigt sen gårdagens crusing, och 5 bilar håller fortfarande på x)
Vi går efter en snabb promenad genom stan vidare mot boulognern och där kan jag lova att det var mysigt. Det slutade med att vi lekte i lekparken och sen gick vi hem för att äta frukost.
Senare på dagen efter jag har vart hem och vilat (inte sovit tyvärr :P) och vart på Owe Janssons för att köpa möbler till balkongen, så åker jag tillbaka till stan och är med Oggy och Gurra igen :)

Helgen var grymt underbar, och de efterföljande dagarna har vart väldigt trevliga dom med. Har vart med Oggy varenda dag :) Och vart med Gurra och Saga med :) Tråkigt bara att vädret blev så kallt och tråkigt nu efter helgen, igår regnade det till och med. Men nu lyser solen och jag hoppas den ska fortsätta lysa och värma upp dagarna igen så att det blir varmt i helgen. För då ska jag dissa musikhuset (tyvärr Aegis och ni andra) och vara med Oggy och förhoppningsvis Tobbe och fler trevliga för att åka ut till ännu en "förort" till Gävle för att röka vattenpipa och umgås. Då hoppas jag det blir lika trevligt som förra helgen :D

Nu ska jag till ungdomsmottagnignen för att äntligen ta u min p-stav. Mycket skönt, då den bara krånglat.
Det börjar bli ganska jobbigt att skriva, då jag sedan klockan 11 har haft massa salva över stället i armen där p-staven sitter för att bedöva. Så min arm är lte halvbedövad och då blir det lite jobbigt ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0