Du får mig att le <3

Alltså.. jag mår bra.
Inte bara vanligt bra, utan frutkansvärt jävla fantastiskt bra.
Jag orkar inte bry mig om att jag tillbringat hela helgen i skolan, jag orkar inte bry mig om att min familj suger, jag orkar inte bry mig om de falska människor som finns där ute, jag orkar inte bry mig om alla människor som svikit mig.
Jag orkar inte bry mig om något annat än den här bra känslan och att vara glad.
Har jag nånsin vart så här fruktansvärt bekymmerslös och glad?
Kanske.. Men det måste varit ett jävla bra tag sen..

Jag trodde inte jag kunde bli kär.. Jag trodde jag var körd för alltid..
Och sen när jag slutar oroa mig, och slutar gnälla, och slutar försöka vara nått jag inte är..
Då hittar jag han, precis här bredvid.. Han har vart här hela tiden.. Pratat med mig, skrattat med mig..
Och jag har inte tänkt på det fören nu..

Oscar Falk-Dahlin..<3

Sen så har jag ju hur underbara folk runt omkring mig som bara är så fucking softa och trevliga och umgås med mä x)
Typ som Gurra och Kajsa, och alla andra som jag inte behöver räkna upp för de vet vad de heter xD
Livet leker, med dom runtomkring :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0