Bajs.

Idag börjar dagen inte bra..
Jag sitter iaf här och lyssnar på "Snart dör Bob Dylan" med Navid Modiri och försöker göra det bästa av situationen..
Dagen börjar med att jag vaknar från en mardröm klockan 1 minut i 10. Dvs 1 minut innan klockan ska ringa.
Jag gillar inte mardrömmar, för vem fan gör det, så jag vaknar med en jobbig känsla i magen men kan inte ens minnas vad jag drömt.
Kliver upp och kollar busstiderna ut mot Hemlingby. Ser att antigen måste jag vara där 11.38 eller 12.38. Och vi börjar klockan 12.30. Så antigen jättetidig eller lite sen..
Går upp till datorn för att kolla om nån är inne på msn eller så. Ser att varken Nilima eller Saga ska till Hemlingby för att orientera. Jag som skulle orientera med Saga ju.
Så då sitter jag vid datorn och är grinig som fan, fortfarande jobbig känsla i magen sen drömmen och ja inget blir ju direkt bättre.
Sen slår jag i tånhelvetet oxå.
Jag sjukanmäler mig och skiter i den jävla orienteringen istället. Mamma sa faktiskt att jag fick..

Så sitter jag och tänker att jag kan ju göra mina bokrecensioner jag inte gjort. Både den svenska och engelska.
Den engelska blir totaly shit på en gång. Varför suger jag på engelska helt plötsligt?
Så jag letar efter hela internet efter en bra att sno istället. Men det funkar inte heller. Vad är det för fel på folk som inte lägger ut bra recensioner på internet längre? :P
SKämt åsido så fick jag damp på det. Och nu har jag ingen engelsk recension. Så ett högre betyg än G är kört i engelska då. Men skit jävla samma! Jag hatar skolan och är så jävla skoltrött man kan bli. Jag skiter fullständigt i det.
Svenskan är bajs den med. Jag kan inte sammanfatta mig bra alls helt plötsligt. Plus att jag inte läst nån bok på någon månad förutom de 5 sista sidorna i Frukta Ingenting av Dean Koontz. Resten av boken minns jag inte ens. Bra gjort Yozzan bra gjort. Så efter att ha MVG i svenska hela högstadiet blir det knappt ett VG i gymnasiet.
Jag suger.

Nu ska jag ner och sova. Jag har inte lust med något annat!
Sen ska jag dra te stan iaf..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0