Lördagens sysselsättning

Min brorsa har tatt bort firefox, igen -.- *dampa*
Ska snart ner och göra mat, ska bara installera om det först x)

Sitter och funderar på vad jag ska äta, men det lutar allra mest åt soppa ^^
Sugen som fan på friterade pomfritt, men då ska jag ju ha vitlöksås med, och det har jag inte..

Från igår till idag har jag vart ute i Oggys stuga.
Gårdagen spenderades med hans vänner i "deras" stuga.
Dvs det är en stuga som typ tillhör sjuksköterskorna eller så och man får boka den nån vecka om året.
Vi åt choklad i banan som vi grillade, massa chips och allmänt bara hängde. Det var myggigt som fan iaf, och jag fick fler myggbett än vad jag fått på hela sommaren hittils -.-

Sen så idag så kom Oscar, Fabbe och Nicklas dit igen och vi drog ut med Stig Åke och åkte båt. Jag blev jätteblöt för jag satt på helt fel ställe xP
Sen så kom Oggys släktingar och vi fick tårta och bullar :)
Jag dog i solen sisådär 14 ggr om, men det var trevligt ändå.
Sen så skjutsade Stig Åke mig och Oggy te stan efter att Oggys polare åkt hem, och sen tog Oggy bussen ut te Sätra för fortsatt firande, denna gång med släkten på hans pappas släkt ^^
Och jag åkte hem, och satt mig här ^^

Oggy vurpade med Oscars moppe oxå xP Han fick låna den en snabbis, men kunde tydligen inte svänga särskit bra på en grusväg ;) Nu vet han vart hans födelsedagspengar ska gå iaf.. te att laga oscars moppe xP
Oggy klarade sig fint ifall ni undrar oxå ;) Bara lite skrapsår.

Har på mig samma kläder som igår å i förrigår å... ja ett tag sen.
Har inte vart hem sen i fredags så har inte kunnat byta direkt ^^
Shorts och BFMV t-shirt ^^

Kommentarer
Postat av: Mr love

-.-

Jag lossar. :(



Äter du något annat en pommes och vitlöks sås? För det verkar så gott. :D

2008-07-27 @ 21:48:03
Postat av: Mr love

Jag har en idé. Göm firefox. :D

Typ lägg det i profram som man ska. Sen flyttar du det. :D

Sen får vi hoppas hat din brorsa inte söker. (A)

2008-07-28 @ 09:56:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0