Hos Oggy

Inatt hade jag besök på mitt rum. Det var en fluga som jag döpte till Bosse.
Han vägrade flyga ut genom dörren fast jag lämnade den öppen, så till slut så lät jag han vara kvar.
Fast det slutade med att han väckte mig flera gånger och att jag vid 6tiden på morgonen försökte döda honom
Typans.
Jag spelade lite Tony Hawk inatt igen oxå, fast bara några uppdrag. Jag orkade inte så mycket mer och gav upp redan vid 1tiden och kollade lite på Joey och Dharma & Greg istället. Sen somnade jag och vaknade vid 1 tiden (efter det där med mordförsöket på Bosse och det).
Då hängde jag med min mamma och min mormor till Willys i sandviken. Där köpte jag en cola och 2 energidryck, och en påse chips, för 25 kr :D
Jag är tjock :D

Nu är jag hemma hos Oggy oxå, och vi har nyss sett på Tsatziki och Vännerna ^^,
Nu sitter jag vid datorn och är tråkig, och han kollar igenom sin brors iPod x)

Jag kom på att det var roligare att ha blogg innan folk visste om den, för då förväntade jag mig inga kommentarer. Men nu när folk vet om den, då vill jag ju ha kommentarer, men får inga.

Någon som har en iPod Shuffle btw? Hör av er till mig isf!
Ni i Gävle alltså ^^

Kommentera mera :D

Kommentarer
Postat av: Carina

Kommentera, kommentera, kommentera. Ha det bäst.

Mamma

2008-07-02 @ 19:48:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0