Hemma hos Adam

Nu sitter jag hemma hos Adam i Södra Bomhus. Gidde är här med :)
Adam spelar just nu Wow och Gidde Guitar Hero3.
Snart vill nog Gidde ha tillbaka sin dator oxå, så fort han klarat 100% på en låt ^^
Då spelar jag GH igen x) Vi har inget liv :D
Fast jag spelar på easy medans de spelar på medium och hard:P
Men det gör inget för jag är snygg x)
Vi har vart till matöppet och köpt cola och lakrisal oxå :D

Och Giddes dator är ingekterat av en trojan, inte så bra xP

Imon ska jag vara med Oggy :)

Du är fet, kommentera mera så jag ser vem som läser :D

Kommentarer
Postat av: Lollo

VI SES PÅ TORSDAG, och du blev JÄTTESÖÖÖT i ditt nyklippta hår! :D <3<3<3

2008-07-01 @ 21:08:18
URL: http://www.bilddagboken.se
Postat av: Mr love

I am not fat! Or maybe I am... ^^

2008-07-03 @ 21:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0