Dagen

Gissa vad jag nyss gjort?
Jag har installerat Firefox, igen x)

Orkar inte gnälla om det mera. Tänker iaf fortsätta installera det tills de får vara kvar, sådeså!

Idag har jag vart på stan med ett stycke Oggy och ett stycke Kajsa.
Vi sprang runt och gjorde egentligen ingenting. Gick upp på Nian taket för att försöka ta självmord när det blixtrade, men vi misslyckades. Vi hittade 3 stycken vakter där uppe oxå, dom var nog inte så nöjd med livet.

Sen köpte Oggy och Kajsa en varsin Gurka som de sprang runt och var allmänt brutala med. Då kom det en hobbyfotograf och ville fota dom, för han tyckte det såg roligt ut. Jag fick oxå vara med på ett hörn, men jag hade ingen gurka så jag tyckte mest det var pinsamt ^^
Sen ville han fota Kajsa mera, för han gillade hennes stil. Så vi gick iväg en bit till Flanör där han tyckte ljuset var bra och så fotade han henne. Sen fick han hennes telefonnummer, för han ville fota henne mera. Antigen imon eller på onsdag kanske.
Jag lovade Kajsa att följa med henne då iaf, så hon inte blir våldtagen ^^

Vi satt inne på nian ett tag oxå, i trappan. Där åt vi Jelly Beans (<3) och försökte lista ut vilken smak det var, lekte med Kajsas gurka, åt chips och allmänt var snygga bara.

Oggy drog vid 17.00 och Kajsas kompisar skulle komma 17.20, så då tog jag den bussen hem jag också. Spelade lite The Sims 2, vilket sög egentligen och sen gjorde jag och brorsan mat. Eller rättare sagt, han gjorde. Annars brukar alltid jag göra ^^ Men han var expert på att steka hamburgare ^^

Jag undrar vad jag ska göra inatt egentligen. Orkar inte ta ner playstationet igen, brorsan tar ju bara upp det imon igen x)
Jag kanske ska sova? :O
Nej, jag får nog läsa min Dean Koontz bok jag lånade istället ^^

Dagens kläder:
Svart/vit-rutiga byxor
Augustibuller 07 Funktionärs t-shirt
Spindelmannen vantarna
Svart tjocktröja

-.-

Kommentarer
Postat av: Almarecaudor

Av allt i världen köpte ni en gurka...

2008-07-21 @ 21:31:10
Postat av: Mr love

Överlede gurkan?!

Om jag hade haft en gurka på det sättet hade den fäktats sönder snabbt. ^^

Men jag har ju lyckats rädda Bosse så jag kan säkert rädda rea gurkor också. ^^



Ok, för att du modebloggar så lånar jag dig för att täval. (A)

T-shirt och "långa kortbyxor". (Ingen aning vad det heter. :p)

//Mr love

2008-07-21 @ 22:13:21
Postat av: Mr love

Just det, glömde säga att det var tur att ni misslyckades.

Fast det hade nog åndå inte fungerat. :D För man kan överleva fast med blir träffad.

Fast det var ju inga riktiga försök så. ^^

2008-07-22 @ 08:33:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0