Hockeyfrills

Min lillebror har skaffat hockeyfrilla ^^

Johan berättade att han inte ville klippa sig i bak, utan bara på sidorna och på huvudet typ. Så frågade jag Lucas varför, och han svarade att man måste ha så för att ha hockeyfrilla. Då började jag skratta och frågade varför han ville ha hockeyfrilla, och då blev han sur! Och svarade att han fick väl ha som han ville xD
Han är 6 år, och kan ju vara lite söt ibland xD
Förövrigt ska jag tillägga att han ville att jag skulle sätta han som bakgrundsbild :P

Lillebrorsan med hockeyfrills.
Aja, dålig bild jag vet.
[Ni vet att ni kan klicka på den för att få den större va?]

Nu har jag vart ner på julbordet och käkat vegetarisk filé och risblandning.
Ketchup hade jag också, men den gömde jag under bordet för de andra bara gnällde :P

Kommentarer
Postat av: Mr love

Har du bytt då?

Mezza goes stalker. :p

2008-12-24 @ 19:09:32
Postat av: Rasmus Akka Call On Me

HAHAHA FanF*n va gulligt(Kan man få straffpoäng för svärord här? :D )



Jag kommer ihåg en lite mörk tid i min historia då jag oxå hade en liknande frisyr. Var la runt 6-7 då oxå :D



men som sagt MKT länge sedan o kommer inte ihåg rikigt :D



/Call On Me

2009-01-06 @ 17:23:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0