Tuesday

Jag sitter hemma framför datorn käkar hemgjorda trasiga nougatgodisar, smaka på den ni!
Fast nä, det får ni inte. Dom är bara mina!
De må ha frysit sönder och snarare se ut som bajsklumpar än hjärtan och en sovande hund (hur kunde mamma säga att min sovande hund såg ut som en bajskorv? :O), men de är ändå goda!
Mmmm, nougat med överdag av chokolad.

Jag sitter och skriver en uppsats om Hippiekulturen. Roligt? Nja.
Att läsa om det är skoj, men jag är inte direkt på humör för att skriva det nu bara:P

Sov hos Oggy inatt vilket gjorde att jag var tvungen att kliva upp 20 över 7.. Och jag börjar inte fören 13.30..
Men ja, det var det värt. För Oggy är grymt mysig att sova med!

Så jag satte mig på 8bussen hem. Kom hem och läste litegrann och satt mig sedan här.
Glad att se att jag inte förlorat några byar inatt till TKOTRT heller ^^

Snart ska jag kila iväg te jobbet och inte kom hem fören vid 21 tiden -.-
Tur att BD snällt nog passar mitt konto så inga elaka TKOTRTare kommer och försöker sno åt sig mina byar ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0