Den 23 December

Sitter hemma hos Oggy just nu och spelar "Valentiner", att jag ska bli beroende av det nu igen xD

Har nyss firat lilla julafton tillsammans med Oggy och hans familj, jag fick en parfym och koffein (+taurin) tuggumin av hans mamma :D
Sover här inatt och så drar jag hem imon på förmiddagen och äter lite vegmat med min familj och sen drar jag te Oggy och hans pappa och firar julafton där med.

Aja, I dont like christmas, men det är ju gott sällskap iaf.

Stig-Åkes (som är Oggys styvfar btw) barnbarn var här, och de var så söta haha ^^
Josefin och Alexander. Alexander satt och åt massa ost till julmaten, typ enbart ost. Så han är min vän nu xD

Igår var jag i Valbo tillsammans med massa esteter + extra och firade Kajsas alternativa julafton. Vi åt vegetariska (veganska?) hamburgare och umgicks ^^
Det var Jag, Kajsa, Linnea, Oggy, Gonzo, Emil (som vi var hos), Manne, Thomas och Alex.
Vi sov kvar där också, iaf nästan :P
Jag och Oggy sov mellan 2 till 4 i Emils säng, sen tog vi den andra bussen som gick på morgonen hem te Oggys far och sov där :P

Sen spelade vi Mario Kart Wii imorse innan vi åkte hit till hans mor ^^
Jag var fan expert på det ju :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0