Annandagen

Jag sitter hemma hos Oggy nu.
Har vart hemma hos hans farmor och ätit lite, och snart ska jag hem te hans mor, för vi ska sova där inatt.

Var ner på stan idag och köpte minneskort till hans PSP. Men vi hittade inga roliga spel.
Så det ska vi köpa imon istället om vi hittar något.
Vi ska dra te Köpis och kolla på alla butikerna där (finns ju lite fler där än på stan där det bara finns en spelbutik).
Så ska jag kolla vad GH4 kostar också ^^

Nu lämnade Oggy ifrån sig sitt PSP, så jag ska nog ta och lira lite ;)

Jag har masa energidryck btw! Mwahahah!

Å just ja, jag bytte inte bakgrundsbild te min lillebror. Spelar ingen roll vilekn jag har för min dator gillar inte mig och säger att den vill ha äkta windows å tar bort den iaf :(
Men jag har Spike så ofta jag kan ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0