Update om Cityfesten

Var ett tag sen jag uppdaterade här nu..
Men jag skyller på att jag vart upptagen med Cityfest och annat. Vilket jag faktiskt har.

Spöken från mitt förflutna spökar för mig. Det är ganska jobbigt.. Eller rättare sagt jävligt jobbigt..
Men jag gör allt för att hålla mig lugn och inte bli ledsen. För han förtjänar inte mina tårar.
Jag ska helt enkelt må bra och inte visa att det känns. Att det bränner inuti.
Nej, jag tänker inte slösa en enda tår till. Då får jag duscha i ett par timmar istället (då kan jag inte gråta).

Nu ska jag nog gå och slå lite på min lillebror, då blir han ledsen och jag blir glad mwaha !

Snabb summering av Cityfesten, förutom onsdag som det står i förra inlägget om.
Torsdag:
Åker in tillsammans med Kajsa. Oggy kommer med 17.44 tåget så jag tar och köper en Chai Latte på Georges och går och möter honom på tågstationen. Hängde i Jesustältet denna dag med tsm med massa schyssta personer och på kvällen var det Hoffmaestro och Chraa. Sov med Oggy sen :)
Fredag:
Kliver upp rätt så sent så kommer inte in till stan fören vid 4 tiden tror jag det var. Oggy är hos sin farmor så jag träffar Kajsa å flera i Jesustältet. Sen kommer även Oggy in. Vi ser Noice på kvällen (som var hur underbara som helst :D) och jag får sångarens vante, signerad av flera i bandet :D Sen har vi liten småfest med vattenpipa och 2 grabbar från Hofors vid änglarna i stadsträdgården. Sen går vi tillbaka för att se Hellsingland Underground (som sög!). Jag och Alphonz går runt och kollar om det finns baconchips å nån äcklig fet turk på 30+ flörtar och kysser på mig! Tur att Alphonz var där. Sen sätter jag mig på bussen hem te Oggy, och vid Sos-kiosken hoppar även han på.
Lördag:
Åker in ganska så sent här med. Träffar Kajsa å Joel i Jesustältet. Tar med vår fina frisbee och går förbi moderaternas tält (där Frisbeen sen rååkade hamna :O). Köper mig en System Of A Down flagga som var mycket fin. Kvällen (eller rättare sagt natten) spenderades med Syrsan och Conny, två riktigt snälla grabbar, och vi rökte vattenpipa. Massa folk som kom förbi och ville smaka eller bara pratar, så det var riktigt riktigt trevligt. Lätt bästa kvällen på cityfesten.

I tisdags var det födelsedags fest för Anden i boloungern. Jag hade med mig mina högtalare så det blev najs musik och ganska trevligt med folk :) Inte allt för många, men det gör inget, för vi hade kul ändå :)

Jag älskar Beatles :D:D:D
Tänkte bara säga det, för Beatles är bäst :D:D

Men här kommer en helt annan låt som fastnat i huvudet på mig, men ta det lugnt, den är bra ^^

Kommentarer
Postat av: Mr love

Meh! Under dessa dagar man har lidit för att inte få ett inlägg så får man inte ens ett nitbälte! :p

Bara för det kräver jag från olika vinklar. :p

//Mr love

2008-08-14 @ 21:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0