För mig, och ingen annan.

Tänker inte direkt skriva nått långt inlägg idag. Sitter hemma hos Oggy och han sitter på sängen och ser lite lagom sådär uttråkad ut ^^,

Tänkte bara skriva av mig litegrann, för jag behöver det. Jag får abstinens annars x)

För några dagar sen fick jag en kommentar på min blogg. Den är raderad, mest av misstag faktiskt, men eftersom den var anonym och inte tillförde något så gör det inget. Kommentaren löd på ett ungefär:
"Trevligt inlägg, men du borde skriva "här minns jag inte vad det stod".

Det jag liksom störde mig på var att någon sa åt mig vad jag skulle skriva.
Jag skriver blogg för att jag tycker det är roligt. Jag skriver blogg för min egen skull, och ingen annans. Jag skriver blogg när jag behöver skriva av mig, eller när jag helt enkelt vill.
Jag tycker det är jätteroligt med kommentarer, och jag tycker det är jätteroligt att jag har 25+ läsare varje dag. Men jag skriver inte för dom, jag skriver för mig själv.
Läs om du vill, kommentera om du vill. Men gillar du inte det jag gör, så sluta läs helt enkelt.

Jag sitter ju som sagt hemma hos Oggy, och nu pratar vi lite med hans mamma. Hon är trevlig tycker jag.
Dom ska snart åka till Spanien (på söndag), och nu är det ett plan från (till?) spanien, ett sådant plan de ska åka med, som har störtat. Men behöver man då oroa sig för att planet de ska åka ska störta?
Inte egentligen :P För om man tänker efter är det ju så här:
Det sker fler bilolyckor än vad det sker flygplansolyckor. Nog för att det åker fler bilar, och man åker bil oftare än flygplan, men ändå sitter man varje dag i bilen på väg till jobbet (ja inte jag då, men andra folk, ni fattar) och tänker inte på särskilt mycket. Men jag slår fan vad om att 80% (de andra är sådana som flyger typ varje dag i yrket) åtminstonde tänker varje flygresa att det finns en möjlighet att störta.
Hur stor är procentenheten för de som tänker att de kan krocka varenda gång de åker bil?
0.08% kanske ^^,

Tänkte ta och tipsa er som gillar lite rockigare musik om en snubbe som kallar sig Nomy.
De flesta som har hört honom har hört låten "Cocaine", som jag har på video här nedan.
Det jag gillar med honom är att han gör allt själv. Därför tunerar han ju aldrig.
Jag tycker det är riktigt bra gjort, för man hör knappt att det är datorgjort. Det enda som hörs att det är datorgjort är trumorna, för de märker man alltid att de är datorgjorda :P
Och sen har han vissa låtar då han typ "growlar" och då låter det helt enkelt värdelöst. För då hör man VERKLIGEN att det är datorgjort. Då vill jag bara stänga av musiken på en gång typ.
Men annars tycker jag han är grymt bra, och jag gillar musiken han gör. Kolla in honom på hans hemsida: www.nomy.nu


Kommentarer
Postat av: Lollo

eän en gång ett grymt bra inlägg :) du är så duktig och skriva! Hoppas Oggy får det bra i spanien :) <3

2008-08-21 @ 22:33:35
URL: http://www.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0