Strawberry Fields Forever <3

Igår var jag på bolugnerfesten igen.
Blev inge mer efterfest hos Gurra, men jag sov hos Oggy igen iaf :)

Jag såg Svensk Pop :D
Tyvärr så var det inte direkt deras bästa spelning. Dåligt ljud och kort konsert. Men det var trevligt ändå :)
Jag köpte mig en sunkig t-shirt (deras egna ord ^^).
Det står "Svensk Pop Crew" på baksidan.

Sen såg vi fler band oxå såklart, men mest satt vi och hängde i Grön Ungdoms tält. Och kramades med en mysig Schröder :D
Grön Ungdom = Mys ^^

Sen så dansade vi lite till kass musik på dansgolvet med. Jag fick med mig Oggy ut vilket jag aldrig trodde skulle vara möjligt ^^ Roligt var det iaf, jag skiter i att jag inte kan dansa, det är skoj ändå :)

Nu ska jag dra ut till en kompis stuga och vara där i en natt. Och på onsdag börjar skolan.

Jag hatar hela mänskligheten för den är fail.
Men många människor är trevliga, och jag trivs ändå.

Strawberry Fields Forever <3

Kommentarer
Postat av: Lollo

det lät riktigt skojj xD och cisst är det kul att dansa även om man inte kan :P hahaha! <3<3 ses på onsdag ;)

2008-08-17 @ 20:30:11
URL: http://www.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0