Skolan

Sitter i skolan just nu, så jag antar att jag egentligen borde göra nått konstruktivt.. Men orka^^
Vi får ta rast när vi vill, så nu har vi väl typ lunchrast :P
Vi är typ klara med det vi ska göra, och vi har återsamling klockan 15.00.
Jag jobbar i grupp med Cissi, Saga och Elli, och vi ska göra ett manus till en film.
Grupparbetet funkar finfint. Saga sitter och är emo, Jag bestämmer, Cissi skriver och Elli får vara med på ett hörn ;)

Just nu sitter jag och lyssnar på musik (Murderdolls for the moment) och kollar bilddagboken och Tribalwars.
Försöker helt enkelt fördriva tiden tills jag slutar ^^
Irriterande med folk som spelar musik överallt och ingenstans bara.. -.-
De kan faktiskt ta och koppla in hörlurarna som faktiskt finns till varje dator kan man tycka..

OBS STYCKET NEDAN ÄR TOTALT OINTRESSANT, SPECIELLT FÖR KILLAR!
-------------------------------------------------------

Så fick jag min mens idag oxå -.-
Vilket alltid är irriterande, men nu var jag väl förberedd iaf :P
Så nu kommer jag vara allmänt grinig, ha ont i ryggen och vara trött i 5-6 dagar ungefär..

-------------------------------------------------------
OBS STYCKET OVAN ÄR TOTALT OINTRESSANT, SPECIELLT FÖR KILLAR!


Dagens Kläder:
Svartvit rutiga byxor
Mimikry t-shirt (den med döskallen på)
1 spidermanvante
1 Svartvitrandig vante

Bara för att jag inte har mer att skriva om, och för att jag är så snäll. Så lägger jag in låten jag lyssnar på just nu (inte Murderdolls längre), så att ni också får höra den^^,

Kommentarer
Postat av: Lollo

det var superdrygt med musiken idag.. fy! håller med att dom skulle använda hörlurarna! vi ses på måndag igen ;) <3 puss!

2008-08-22 @ 18:47:31
URL: http://www.bilddagboken.se
Postat av: Mr love

Du är så snäll. ^^

Tack för låten. :p

2008-08-22 @ 23:38:30
Postat av: Lizzy

Den låten är riktigt bra!

Besök gärna min blogg om du vill ha musiktips ;)

2008-08-29 @ 17:17:01
URL: http://muzicforlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0