Jag har tråkigt :D

Jag har tråkigt.
Jag har så fruktansvärt tråkigt.
Det är ingenting på tv. Tvspelet lockar inte alls. Jag har kollat allt på datorn. Jag orkar inte chatta med någon. Modmötet var alltför kort. Det regnar ute. Kajsa är i Gävle. Oggy är i tjottahejti. Jag vill bara dunka mitt huvud sakta emot väggen tills jag svimmar. Och min handled gör ont.
Och jag är glad! :D

Varför?
Anledning nr 1: Det är onödigt att inte vara det.
Anledning nr 2: Min pojkvän klår din med hästlängder!
Anledning nr 3: Min pojkvän kommer snart hem, iaf på torsdag
Anledning nr 4: Jag ska vara Kajsa imon.
Anledning nr5: Jag hittade ett bra program på tv tidigare idag: Greek
Anledning nr 6(66): Det är nyttigt att ha tråkigt.

Har man aldrig tråkigt, så lär man sig inte uppskatta de bra stunderna när de väl kommer. Så det är bara bra att jag har tråkigt.

Så nu tänker jag avsluta mitt bloggande idag med att säga att jag älskar Oggy och saknar honom nått grymt! Jag hoppas att han läser detta när han kommer hem så han inser hur mycket jag har saknat honom, även om jag är för snål för att skicka fina eller romantiska sms.

OCH SEN SAKNAR JAG GUSTAF LINDSTEIN-MODIN NÅGOT ALLT FÖR HEMSKT!!!! MEN SNART ÄR HAN HEMMA, OCH ALLT KAN BLI SOM VANLIGT IGEN. JAG ÄLSKAR GURRA <3

Lyssna på denna låt som har fastnat på min hjärna, och som jag bara älskar :D
(trots att jag hatar nästintill alla andra band och låtar inom samma genre)
http://uk.youtube.com/watch?v=gruyYlv_Sek

Kommentarer
Postat av: Oggy

när jag kommer hem? får jag inte läsa det redan nu? Jag saknar dig också, som fan. men vi ses på torsdag <3

2008-08-03 @ 23:33:26
Postat av: Mr love

Vilken rubrik!

"Jag har tråkigt :D"

:d brukar betyda att man ler. Om man ler har man sällan tråkigt...

Nädu!

Nu har du fått mig att tänka!

Det kan jag inte! Gaa!



Vi låter rubriken vara som den är, utan att tänka på den. (A)

//Mr love

2008-08-04 @ 11:31:54
Postat av: Alvedon

Hmm... Om man klipper lite så...JAG ÄLSKAR GURRA <3



Vafan!? Du ska hata mig punkt slut! :rolleyes:

Vilken meningslös kommentar faktiskt... Btw, måste skriva lite i min blogg förresten (en vecka sedan jag skrev men jag har varit på semester...)

2008-08-04 @ 20:50:59
URL: http://alvedon.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0