Ge mig mat!?

Ännu en tråkig, nästintill onödig dag i skolan. Jag dör av uttråkning.
Jag har tråkigt. Jag har tråkigt. Jag har tråkigt.
Jag har så tråkigt att jag inte ens kommer på nått fint att skriva.
Så detta inlägg kommer bli tråkigt det med.
Tråk!

Jag sitter här i mörkret i datasalen på nedervåningen, och lyssnar på folket runt omkring mig. Massa knappande på tangentbord hörs, fnitter och småprat, och då och då lite musik. Som tur är så är det bra musik idag, och inte den där otroligt dåliga tjejpopen som brukar spelas. Nyss spelade de "Bad Reputation" som fick mig direkt att tänka på "10 Orsaker att hata dig", min favoritfilm. Heath Ledger är gud ^^

Jag sitter, i brist på annat, och tänker på mat.
Jag blir inte direkt mindre hungrig av att göra det heller..
Pomfritt med vitlöksås
Nudlar
MinestroneSoppa
Kycklingvingar/Kycklingklubbor
Potatisgratäng
Och massa massa annat gott.... Kommer bli svårt att välja vad jag ska äta när jag kommer hem..

Imon kommer jag ha sovmorgon till 9.45, vilket betyder att jag måste åka med 08.33 bussen te skolan och vara här 9.15..
Sen så slutar jag klockan 5, eftersom jag imon börjar med Individuellt Val. Jag har Historia A denna termin.
Sen ska jag åka hem till Saga, och sen ska vi få skjuts av hennes pappa till Valbo. Då ska Saga köpa kamera och kanske Guitar Hero. Sen så ska hon köpa sladd till min IpodShuffle ^^
Och imon är det bara en dag kvar innan Oggy kommer hem ^^

Idag hoppas jag på att få gå hem lite tidigare än de andra dagarna, även om jag igår gick hem vid 1-2 tiden.
Fast jag ska ändå vara med Adam senare på stan :D:D

Jag saknar Oggy.. <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0