Bilder från Bolougnerfesten

Bolougnerfesten var rolig som sagt :)
Lite bra musik, och ytterst perfekt umgänge. Här kommer några bilder därifrån, och vill ni se mer får ni kolla in InCokeWeTrust på bilddagboken.se.
Klicka på bilderna för att få dom större.

Aegis
Aegis som spelar.
Jag, egobild ^^
Jag.
Oggy, sminkad och med uppsatt hår.
Oggy sminkad som tjej och med uppsatt hår.
Min snygga
Min snygga sunkiga Svensk Pop tröja ;)

Och slutligen en snygg bild tagen från Arbetarbladet:
Jag och Oggy kyssandes i förgrunden till Aegis
Verkar som om jag och Oggy snodde fokus från Aegis litegrann ;)
(Vi som kysser varann i förgrunden)

Kommentarer
Postat av: Anna

vilken söt bild på er på tidningen! :)

2008-08-18 @ 23:55:42
URL: http://heythereanna.blogg.se/
Postat av: Caroline

Vilken fin näsa du har!

2008-08-18 @ 23:55:49
URL: http://vardagsmat.blogg.se/
Postat av: Mr love

Vaf*n! (Tack så mycket mod! -.-)

Du hade väll pojkvän? Eller har jag missat nått? Skulle ju inte förvåna men... :p

//Mr love

2008-08-19 @ 07:16:14
Postat av: Någon

Ha, vilken fin bild på Oggy ;)

2008-09-02 @ 16:26:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0