Livet leker, resten skiter vi i.

Igår var en trevlig dag.
Jag var med Gidde och Adam, och vi lekte i en lekpark ^^,
Vi snurrade på en sån där snurrgrej så vi blev alldeles yra, och sen spådde Gidde mig.
Jag ska tydligen gifta mig med Adam, vi ska bo i en Igloo i Arvidsjaur och ha 12 barn och en pirya. Sen dör vi åtskillda, av utmattningen av att ha 12 barn :P
Före det var jag på stan med Oggy ett tag också, och sen hemma hos Saga och såg på Eva och Adam :)

Jag blir bara mer och mer pepp inför helgen och festen på lördag. Och jag börjar tycka att livet faktiskt är helt ok just nu :O
Idag blir det pomfritt till middag, med kebab och vitlökssås. Och har jag tur får jag träffa Henkis också för första gången på flera dagar.
Imon blir det fest i boloungen med en massa massa folk.
Och snart är det dags för Doktor Kosmos konsert oxå! :D

Japp, allt är trevligt och jag är pepp. Och jag skiter ganska i att jag skolkat i 2 dagar nu, och mamma inget vet, men hon kommer få veta den 14, på utvecklingssamtalet antagligen. Men whatever. Livet leker just nu, och framtiden skiter vi i.

image2
Snurrgrej på bild ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0