Jag tackar ödmjukast för du förstör mitt liv.

Intressant att alla de populäraste bloggarna handlar om mode ungefär.
Som om det är så himla viktigt. Jag har en tendens att hitta billiga och bra kläder på HM eller t.ex tradera. Eller funkar inte det längre?

Igår blev jag så otroligt sårad av heartbreaker number 1. Dvs Jonas.
Han tar kontakt med mig för första gången på någon månad, skriver att han är ledsen, och det slutar med att vi ses.
Inget problem där inte, vi träffas som två kompisar bara. Han kommer till fnasket där jag, Gurra och Ida redan sitter.
Men efteråt börjar vi snacka på sms, och han vill veta vem av hans klasskompisar som sa att han var otrogen.
Jag vill inte säga vem. För att jag vill inte att han ska bli sur på mig, och inte tro mig. Och jag vill inte att han ska hata personen ifråga, då jag inte ens vet om han skojjade med mig eller inte.
Det slutar iaf med att Jonas beskyller mig för att ljuga...
Jag tackar han ödmjukast som låtit mig slippa alla bekymmer med han i iaf 2 månaders tid för att sedan ta kontakt med mig och göra mig ledsen igen.
Tack som vanligt Jonas.

Aja..
Jag var inte i skolan idag.. Eller är inte där och kommer inte åka dit. Klockan är bara 11 nu.
Jag sov imorse, åt alvedon och läste tidningen i morse istället.
Det stod om 21 stycken avlidna. Gamlingar alltså. Medelåldern var 82 år. Tillsammans var dom 1712 år gamla. Orka det :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0