Ja, något :P

Sitter i skolan och har ja.. inte tråkigt.. men inte direkt nått att göra.
Eller ja, har jag bara lust har jag massor som behöver göras, men jag orkar inte riktigt x)
Kommer te skolan klockan 9 och prickar av mig, sen är det totalt frivilligt att göra exakt vad man vill göra.
Jag och Saga tog t.ex typ 1 å en halvtimmes lunchrast. Då åkte vi hem till henne och åt ostmackor och kollade på Eva och Adam x)

Jävla Adam som fått mig att använda denna jävla smiley jämt: x)
Puss på Adam ^^,

Nu sitter jag och typ kollar bilddagboken, chattar me nån på emocore, och typ chattar på msn :P
Saga har på Bring Me The Horizion på hög volym oxå, så det är najs. Najs som fan :'D

Fest på lördag, och alla ska komma :D
Kanske borde berätta för nån att jag har den här bloggen om reklamen för festen ska funka oxå xP
Fest i boloungerskogen i Gävle på lördag, Scenen, klockan 7 ^^,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0