Inget viktigt..

Happ. Ja jag tänkte skriva nått igen. Bara för jag har lust att skriva av mig lite.
Jag har inte kollat eller nått, men jag undrar om nån läser min blogg?
Jag har inte gjort reklam för den eller berättat att jag har den nånstans, så troligt är att det isåfall är väldigt väldigt få.
Men det gör ingenting. Tvärtom är det bara bra :P
Jag skriver bara i min blogg, för att jag vill skriva av mig.
Jag har då fan inget intressant att säga x)

Snart ska jag åka ner på stan. Jag tänkte åka ner och röka vattenpipa med lite folk, men efter att jag blev så dålig igår, så orkar jag inte med det. Istället tar jag med mig pengar till läsk, och mina högtalare och hoppas på att det blir lite softande i kvarnparken eller dylikt ändå.

Jag pratade lite med Jonas igår. Jag blev förvånad över att han skrev. Ingenting blev direkt bättre, men på ett sätt kände jag mig lättad. Inget blev sämre iaf.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0