Så stormen var inte så farlig

Idag var det en sådan där dag då det inte var enkelt att ta sig ur sängen. Det var väldigt lockande att bara strunta i att kliva upp och istället krypa in i Martins famn under det varma täcket och somna om.
Men jag tog mig upp i alla fall, bara några minuter senare än jag borde.
 
Stormen som det var sådant tjat om igår kom och försvann iväg igen lika obemärkt. Det började blåsa litegrann runt 21tiden, men det var inte så mycket värre än att det kanske var en bra idé att stänga fönstren som stod öppna.
Annars var det lugnt som sagt, och jag märkte inte av det nämnvärt mycket. Blev värre mediastorm än vad det var storm.
Men det är väl bra att vi är väl förberedda, och nere i Skåne hade det tydligen vart värre.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0