Hejsilisvejs

Har vart hemma och vart sjuk de senaste dagarna, vilket inte är det roligaste direkt. 
Men Martin har vart snäll och har tagit hand om mig väl. Med chips, cola och ostbågar :) 

Förkylning är ju aldrig kul direkt, men det har vart skönt att få bara vara lite också. 
Har glidit runt i min onepiece som jag fick av Elena i helgen. Mysit i soffan med té och chips, kollat på tv-serier och läst böcker.

Har läst "Duma Key" och "Under The Dome" av Stephen King. Båda helt fantastiska böcker, kommer nog en liten bokrecension på dem senare när jag orkar. Tills dess säger jag bara, läs dom!
 
Efter jag läst ut Under The Dome började jag och Martin kolla på tv-serien med samma namn baserad på boken. Rätt så bra tv-serie faktiskt, men boken var ju så himla mycket bättre. Får försöka glömma att jag läst boken för att jag ska kunna fokusera på att tv-serien är bra ^^
Men så har de ju ändrat väldigt mycket också, vilket jag ändå kan förstå varför. Boken är riktigt riktigt lång men utspelar sig bara under ett par dagar, med väldigt många olika karaktärer. Det hade inte riktigt funkat i tv-serie form, så det är förståeligt att de gjort om mycket. 
 
Just nu sitter jag i soffan och kollar på tv och försöker starta Battlefield Heroes som inte verkar vilja fungera just nu. Ska dra iväg till centralstationen om ett tag och möta upp bästa Omie som kommer och hälsar på. Tills dess får det väl bli lite CoDspelande istället då, nu när BFH inte funkar ^^

Såhär söt såg jag ut när jag var ut och rökte när jag var som sjukast. Man måste ju hålla sig varm om man är förkyld ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0