Men jag vill sova länge ju!

Ungefär så här var det i morse. Inte så att jag sov länge (eller mjo, ganska länge) men när jag väl vaknat hade jag ingen lust att kliva upp helt enkelt. Sängen var så bekväm, och drömmarna så lockande! Jag gillar att sova helt enkelt :P
 
Har spenderat dagen sedan jag slutligen klivit upp med att tvätta, diska och se på tv. När Martin slutat för dagen och kommer till Göteborg ska vi mötas upp på Nordstan för att handla lite diverse saker.
Kom på att jag inte har någon julkalender för i år ännu, varken choklad eller Haribo! Så det ska jag se till att införskaffa också såklart!
 
Nu ska jag spela lite Battlefield Herores medan jag väntar på att nästa lass tvätt är klar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0