Höstlov och höstaktiviteter, och så sjukdom såklart!

Bara för att jag fastnade i min egna lilla tankebubbla där så glömde jag skriva det jag hade tänkt skriva.
Vilket, nu när jag tänker efter, är egentligen jätteonödigt. Men är det min blogg så är det :P

Idag så ligger jag hemma och är sjuk, vilket är hur tråkigt som helst.
Speciellt när det är höstlov och min pojkvän är ledig från jobbet i ett par dagar. Eftersom han jobbade nästan hela förra veckan och vi inte alls umgicks särskilt mycket så hade jag hoppats att vi skulle kunna umgås och göra saker nu, men icke då..
Och dessutom så bjöd han med mig på nån släktträff idag med bowling och ätande på Church Street som jag då missar..

Men det är väl egentligen lika bra att det är höstlovet jag är sjuk på så jag inte missar mer skola iaf. Och dessutom så är det (bara) hosta jag har och inget värre, även om det är jävligt drygt att ligga och hosta..
Så om jag ligger hemma någon dag till nu, och fortsätter äta halstabletter, dricka varmt och sådant, så hoppas jag att jag är frisk nog till helgen. Så jag kan umgås med Erika på torsdag, Annis å Kajsa (och förhoppningsvis Madde!) på fredag och vara med Linus så mycket som jag bara kan.
På torsdag har jag och Linus förresten vart tillsammans i 4 månader också :) Om vi ska räkna från den dagen jag tycker gäller (vi diskuterar fortfarande det där litegrann.. Men det är minst 4 månader iaf, han tycker en tidigare dag :P).

Nu ska jag ta och skörda mina potatisar på Farmville, ett spel som alltid får ta upp mycket av min tid när jag är hemma och inte har något annat för mig ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0