Att lyckas låsa ut sig själv..

Det är hur tråkigt som helst att ligga hemma och vara sjuk!
Visserligen så mår jag ganska så bra nu. Är inte lika trött som igår och i förrigår. Men jag är fortfarande väldigt hostig så jag har tyckt det vara bäst och vara hemma någon dag till.
Men det är sjukt tråkigt att tillbringa all sin tid ensam på sitt rum. Tvn står på och jag kollar på dåliga program. Nu har jag gått så långt att jag sitter och läser bloggar (sådana där tråkiga b-kändisbloggar som jag hatar att läsa annars egentligen, eller iaf inte ser någon anledning att göra) och lyssnar på Hanson..

Hamnade inne på Nemo (från Kungarna av Tylösands) blogg och blev faktiskt förvånad. Den var ganska välskriven och han framstod som en normal person. Ja en sån som älskar att knulla och supa alla dagar i veckan, men han skrev faktiskt bra! När jag läser Jockibois, Paow eller liknande (vilket jag inte gör ofta, just därav..) så vill jag bara spy. Men den här gick faktiskt att läsa och jag tillbringade några minuter med att göra det, bara för att ha något att göra. Var även så jag kom in på att börja lyssna på Hanson ^^

Han skrev ett inlägg att han hade just nu stadiga 20.000 besökare och var nöjd med det, varken mer eller mindre.
Jag har oftast mina stadiga 2 besökare, och dom är jag nöjda över ^^ Har ju ingen aning om vilka de är, men de stannar fint och snällt kvar även de veckor jag inte ens skriver något!
Den 28 tror jag det var hade jag dock hela 18 unika läsare! Ganska imponerande för att vara mig, eftersom jag inte ens gjort reklam för bloggen på min facebooksida på ett bra tag och jag inte hade postat ett inlägg på en vecka då heller. Vettefan vad som hände där rikttigt :P

Nu ska jag snart klä på mig varmt och gå ut på altanen och göra friterade pommfritt :D
Drömde om Max inatt och är så sugen på pommfritt att det är sjukt! Får dock inte göra det inomhus eftersom morsan tycker det stinker :P

Men jag får allt passa mig.. Igår natt vid 2tiden gick jag ut i bara pyjamasbyxor å t-shirt och lyckades låsa ut mig själv.. Hade inga pengar på mobilen och inga strumpor ens! Fick springa runt till framsidan (skitkallt om fötterna!) och ringa på tills morsan kom och öppnade xD
Så nu ska jag fan dubbelkolla så jag inte låser igen altandörren och för säkerhetsskull kanske lämna ytterdörren uppen också xD

Kommentarer
Postat av: mamma

Ring på du hjärtat, gör inget!!!!

2010-11-03 @ 08:48:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0