Namninsamling emot bannern för bloggshop.

Har den senaste tiden stört mig på reklambannern som blogg.se har bestämt sig för att lägga in längst ner på sidan.
Jag tycker att det bästa med blogg.se har varit just att de har inte haft massa störande reklam utan har lagt den snyggt mellan inläggen. Då stör de inte när man läser själva inläggen men de syns ändå.
Bannern de har längst ner på sidan nu tycker jag är mycket irriterande och tar fokus ifrån själva inläggen.
Har även hör folk med minilaptops klaga då den tar upp alldeles för stor plats på sådana.

Iaf, så ville jag bara säga att ni som också stör er på det kan gärna gå in på --> denna länk <-- och skriva på namninsamlingen som är emot den.

Jag har inte alltför mycket tro på att namninsamlingar ska ge något, har aldrig vart med om det trots många namnlistor påskrivna. Men om jag slutade att kämpa för saker jag tycker är fel eller orättvisa så skulle jag inte vara jag liksom. Och vad är man för människa om man aldrig ens försöker kämpa?
Så skriv på tycker jag. Även om det inte ger någonting kan man iaf efteråt säga "Jag försökte iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0