Kyckling och pommfritt funkar visst ihop!

Igår var Linus här och lagade mat tillsammans med mig. Vi lagade pommes frites, kyckling och vitlöksbröd. Till det hade vi två sorters vitlökssåser, sallad, paprika och jag drack cola och Linus drack lättöl. Hur gott som helst var det!
Efter det var vi båda hur tjocka som helst och jag funderade på om jag kanske skulle dö litegrann av tjockhet och Linus drack kaffe och klagade han med på att han var tjock.
Sen satt vi och pratade med min familj som kommit hem från innebandyträning innan vi drog in på mitt rum och kollade på tv. En dokumentär om Fillipinerna och en om björnar hann vi med att kolla på innan Linus åkte hem.

Idag så har jag bara varit hemma pretty much. Var iväg till konsum och köpte juice (hörde ni det! Juice, och inge läsk!) och hämtade ut mitt paket med den nya PS2dosan en stund vid 3tiden, men annars har jag bara vart hemma.
Har kollat på alla de värdelösa program som går på tv om dagarna samt spela The Sims 3. Har även spelat en stunds Tony Hawk, mest för att kolla om dosan fungerade som den ska. Det gjorde den.

Nu ska jag lämna över datorn till min mamma strax och sen ta något mer att äta. Var inte allt för länge sen jag åt men då åt jag bara två små toasts, så jag är lite sugen på nått mer nu. Fast vem vet med mig, det kanske blir popcorn istället bara. Sen ska jag kolla om det är nått bra på tv, annars blir det lite Final Fantasy XII.


Bild ifrån februari i år. Jag vill börja med skinnjackan igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0