Ikväll blir en myskväll bara för mig själv!

Igår kväll var Linus här och vi käkade tacos tillsammans med min mamma och lillebror. Var hur gott som helst såklart och jag tror jag åt så mycket att jag gick upp några kilo. Satt efteråt och var så mätt att jag knappt orkade röra mig, men trots det så försvann chipsen å ostdippen som stod framför mig efter ett tag..

Ikväll ska jag bara ägna åt mig själv. Det är mycket som inte är som jag önskar just nu, och jag är inte nöjd med min situation. Men jag får helt enkelt göra det bästa av det, och det gör jag på detta sätt. Så nu ska jag strax ner och se vad jag kan skrapa ihop av tacosresterna och äta mig ännu lite mer fet. Sen så blir det tv-spel, tv-serier och film hela kvällen samtidigt som jag ska gotta mig med tacochipsen med ostsmak, som finns kvar sen igår, och cola. Låter som en helt fantastisk kväll, och det är precis vad jag behöver!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0