En trött trött tjej som ännu inte kan sova.

Idag är jag trött.
Tror jag somnade nånstans runt klockan 6 imorse och klockan 10 så klev jag upp. Kände att det var dags att försöka vända tillbaka dygnet en bit så man inte kliver upp runt 16-tiden varje dag, och dessutom hade jag lovat min lillebror att följa med honom och mamma till köpis. Mötte upp dom där vid 1tiden och gick runt och kollade på skor åt lillebrorsa. Han hade nyss köpt ett DS-spel (mario kart) så han var ovanligt snäll och trevlig ;)
Sedan käkade vi på Sibylla, kebabtallrik för min del, innan vi kollade efter lite mer skor och sedan åkte hem.

Efter det har jag bara vart hur trött som helst och tagit det lugnt. Kollat på tv, suttit vid datorn samt spelat nån timme Final Fantasy XII.
Har även fått besök av min morbror och fått låna en mobil av honom. En likadan modell som jag redan hade bara att den här är silvrig och min var svart. Grejen är att jag har tejpat min batterilucka och hade en spricka i skärmen plus att den hade börjat krångla. Så därför fick jag låna hans dotters gamla istället. Man kan ju önska sig en ny mobil, men jag skiter i vilket så länge jag bara har en som fungerar. Känns lite roligt att ens 10-åriga kusin fick en touchscreenmobil i julklapp och jag fick hennes gamla ^^ Märks att man växt upp en bit..

Nu ska jag kolla på avsnitt två av "This Is England 86" och sen blir det att försöka sova.

Har även lagat mat idag, det gick lyckat. Enkelt men gott! Och det innehöll ost såklart ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0